torstai 9. heinäkuuta 2009

Matkalla kotiin

Mitä se tarkoittaa? -En tiedä.
Mut se tuntuu hyvältä, ajatus on lämmin, "kotimatka".
Minne se minut vie? -En tiedä.
Jotain reittiä pitkin Suomeen, Parikkalaan ja Helsinkiin.
Kuinka kauan aikaa se vienee? -En tiedä.
Mulla on suunnitelmia, on unelmia.. -mut en mie tiiä.

Mitä tiedän:
Olen Darwinissa nyt.
Mulla on koti; teltta ystävän pihassa.
Ilma on lämmin (kuuma). Se on niinkun tropiikin kuivakausi.
Kaduilla musiikkia, teatterilla storytelling ilta.
Ystäviä siellä täällä, sieltä täältä.
Jyrsin sementtiä, maalaan, fiksailen, järkkäilen..
--saadakseni rahaa.
Korjailen polkupyorää, uudestaan ja uudestaan..
--päästäkseni sinne ja tänne.
Tykkään tästä paikasta. Olen onnellinen, tänään.
Marinassa purjevene, kapteeni John ja iso pomo Jenny.
Pesen kantta, hion kantta, maalaan kantta..
--tutustuakseni laivaan, miehistoon.
Pian nousee ankkuri ja me seilataan.. kohti Indonesiaa
Ja minä olen matkalla kotiin.

Ei kommentteja: